Metodiskais darbs
Metodiskā darba prioritāte 2024./ 2025. mācību gadam
Prioritāte |
Sasniedzamie rezultāti kvantitatīvi un kvalitatīvi |
Kompetenču izglītībā balstīta mācību satura nodrošināšana. |
a) Kvalitatīvs mācību process. |
b) Gada laikā skolas administrācija ir vērojusi pie katra pedagoga, t. sk. pirmsskolas, vismaz vienu stundu ar mērķi konstatēt mācību stundas kvalitāti. | |
b) 60% izglītojamo ir pozitīva snieguma dinamika tekstpratības un matemātiskajās prasmēs novada diagnosticējošajos darbos 2., 5. un 8. kl. | |
b) Pedagogi guvuši pieredzi un idejas sava darba pilnveidošanai, vērojot vismaz viena kolēģa sagatavoto mācību stundu. | |
b) 4.-9. kl. izglītojamo vidējie statistiskie mācību sasniegumi ir ne zemāki kā 6,3 balles. | |
Uzticamu informācijas resursu atpazīstamība |
a) Izglītojamie spēj atpazīt uzticamus informācijas resursus, tos kritiski izvērtēt un izmantot medijus attīstībai, iejūtības un miera veidošanai. |
b) Klases stundās, datorikas un sociālo zinību mācību stundās plānotas un organizētas praktiskas nodarbības izglītojamiem par drošību interneta vidē, spēju atšķirt patiesu informāciju no viltus ziņām un rīcību krīzes gadījumā. | |
b) 1.-3. kl. izglītojamie apmeklē interešu izglītības datorikas pulciņu, apgūstot drošas IT prasmes jau agrīnā vecumā. |